Заказ дзвінка
Задати питання
УКРРУС
0800300210
Номер для безкоштовних дзвінків
info@bohnenkamp.ua
НОВИНИ Bohnenkamp
20 Февраля 2018
Шины Agrimax RT 600 работают на уборке кукурузы. Тест пройден.
Детальніше
14 Февраля 2018
BKT Agrimax RT 765 на колесном тракторе 8310 R в одном из самых больших агрохолдингов Украины
Детальніше
Всі новини
Новини партнерів
23 Февраля 2018
Отзывы о шинах KENDA К770 восьмикратного Чемпиона Украины по мотокроссу 2011 - 2017 года МХ50, МХ65, МХ85, МХ125
Детальніше
Всі новини


ВІДСТЕЖЕННЯ
ПОСИЛОК
Детальніше на сайті
Інша посилка

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Іноді можна зустріти коментар, що немає сенсу купувати сталеві колісні диски заводського виготовлення, оскільки є бюджетні варіанти. Наприклад, сталевий диск можна зробити самостійно в умовах гаражної майстерні. Цілком можливо, що така економія для невеликого фермерського господарства буде логічним виходом. Але якщо мова йде про експлуатацію дорогої техніки у великому господарстві, таке рішення може «вийти боком». Саморобне колесо виходить з ладу прямо в розпал активних сільськогосподарських робіт. Механік спішно починає лагодити колесо підручними засобами, шукати йому заміну. Трактор простоює, прибутку перетворюються в збитки.

Досить поширена картина. Зупинимося на цьому докладніше.

Колесо - це важлива частина трактора. Адже колесо це сполучний елемент трактора (машини) і грунту. Від якості і конструкції колеса залежить не тільки тривалість експлуатації, але і безпека роботи. Виготовлення коліс - досить складний виробничий процес, який вимагає як спеціальних знань, так і високотехнологічного обладнання. Особливо це важливо, коли мова йде про колеса для тракторів останнього покоління, які на сьогоднішній день важать більше 12 тонн. Трактор може мати видатні характеристики, але саме надійність і якість колеса впливає на кінцевий результат.

Одним з простих і недорогих способів виробництва є колесо з плоским диском *, привареним встик до обода. Для цього не потрібно прес або інше промислове обладнання для штампування. Однак при плоскому диску, особливо при великих навантаженнях (оранка, культивація, важкі борони, глибокорозпушувачами і т.д.), є небезпека розриву дисків, навіть якщо вони посилені.

*) Невелике уточнення.
Колесо складається з двох елементів: обода і колісного диска.
Обід - частина колеса, на яке монтується шина. Колісний диск приварений до обода. У центрі диска є велике центральне отвір і кілька кріпильних отворів.

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Це найбільш навантажена частина колеса, вертикальні, бічні й поздовжні навантаження розподіляються нерівномірно, відбувається биття на ступиці трактора. При прямому диску з'являються тріщини, які неможливо відремонтувати, приварити і т. Д. Вірніше, колесо можна варити багато разів, але проблема все одно залишиться.

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Тому ми рекомендуємо використовувати колеса STARCO, виготовлені методом витяжки. Навантаження в процесі експлуатації таких коліс розподіляється рівномірно, ніколи не досягаючи критичних значень в навантаженої зоні. Як результат - довгий термін служби і ніяких пошкоджень.

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

На заводах СТАРКО в Швейцарії та Хорватії ми виробляємо колеса за допомогою комп'ютеризованого обладнання, яке розкачує обіддя і колісні диски. На важкому обладнанні комп'ютер дозволяє зробити колеса з високою точністю. При цьому за допомогою розкочування відбувається додаткове зміцнення метала, що дозволяє використовувати матеріал меншої товщини. Порівняйте: однакова несуча здатність кінцевого виробу буде у диска завтовшки 12 мм, розкатаного на витяжці, штампованого диска товщиною 15 мм, і прямого диска товщиною 18 мм.

Важливий момент: вироби виготовляються з високоміцної сталі, тому наші колеса встановлюють на важкі машини, що працюють в спеціальних умовах (крани, комбайни, військова промисловість). Заодно уточнимо, що матеріал диска завжди повинен бути міцнішим матеріалу обода.

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Наші верстати для глибокої витяжки дозволяють зробити виліт понад 400 мм. СТАРКО дає гарантію на всю свою продукцію. Наше виробництво сертифіковане по ISO 9001.

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Тільки з диском STARCO можна не думати про можливі проблеми з колесами, а сміливо використовувати трактор навіть у найважчих умовах.

Вся справа в колесі, або Як правильно виготовити колісний диск

Які можна зробити висновки:

  • Замовляйте колесо тільки у перевірених виробників
  • Завжди використовуйте колеса ТІЛЬКИ з профільованим колісним диском, що має виліт, виконаний методом професійної штампування або витяжки
  • Якість сталі - важливий фактор
  • Кустарний ремонт тріщин коліс зварюванням - це тимчасове і ненадійне рішення. Тріщини з'являться знову.